Курси французької мови

Навчання на курсах французької мови орієнтоване на книги таких відомих авторів, як І.Н.Попова, Ж.А.Казакова, Г. Може, Г.Г.Крючков, Н. П. Мамотенко та ін. Однак самі робочі матеріали по кожному уроку французької мови попередньо висилаються по електронній пошті слухачеві.

У процесі навчання французької мови використовується безліч матеріалів з ​​інтернет-ресурсів, фільми, мультфільми, навчальні диски для роботи під час занять та самостійного прослуховування вдома.

Темп викладання матеріалу визначається відповідно з психологічними особливостями сприйняття навчального матеріалу слухачами. Форми педагогічної роботи зі слухачами можуть змінюватися в залежності від середніх переваг по групі (колективні або індивідуальні, активні чи пасивні, усні чи письмові).

Рівні

Débutant-1 (нульовий)

Тривалість - 3 місяці (по 2 заняття на тиждень по 1,5 години кожне).

Вивчення алфавіту, правил читання і письма французької мови. Вивчення 3 часів: теперішній, найближчий майбутній, найближчий минулий. Наказовий спосіб. Артиклі, чоловічий і жіночий рід, особисті займенники. Присвійні займенники, вказівні займенники, непряме і пряме доповнення. Побудова питань.

Лексика: сім'я, фрукти, їжа, овочі, предмети побуту, основні прикметники, місяці року, пори року та ін.

По закінченні рівня слухачі можуть розповісти про себе, свою родину, побудувати прості діалоги знайомства, ситуації в ресторані, на вулиці, телефонної розмови, володіють знаннями в 3 часах 50 дієслів.

Співвідношення часу за видами діяльності: читання - 40%, пояснення навчального матеріалу і правил - 20%, розмовна самостійна мова - 40%.

Débutant-2 (початковий)

Тривалість - 4 місяці (по 2 заняття на тиждень по 1,5 години кожне).

У граматиці цього рівня увага приділяється вивченню незакінченого минулого, закінченого минулого і майбутнього часів. Кількість дієслів розширюється до 100 одиниць в 6 часах. Вивчення числівників, вищого та найвищого ступеню порівняння прикметників. Заперечення та його види. Інфінітивні конструкції. Годинник і час.

На этом уровне слушатели учатся понимать общий смысл аудио-диалогов и пересказывать их.

Лексика рівня пов'язана з темами: рух по місту, мода, освіта, зовнішність, частини тіла, одяг, гроші, спорт, архітектура, мистецтво, театр, кінo.

Співвідношення навчального часу за видами діяльності: читання - 30%, пояснення навчального матеріалу і правил - 20%, розмовна самостійна мова - 50%.

Intermédiaire (середній)

Тривалість - 5 місяців (по 2 заняття на тиждень по 1,5 години кожне).

У граматиці цього рівня увага приділяється вивченню пасивної форми дієслова. Узгодження часів дійсного способу.

Кількість дієслів розширюється до 200 одиниць у всіх вивчених часах. На цьому рівні слухачі починають слухати аудіо-діалоги, які повинні зрозуміти і записати, вчаться будувати свої висловлювання по типу розповіді. Слухають французькі пісні і визначають їх загальний зміст.

На цьому рівні обговорюються такі теми, як «Покупки», «Сервіс», «Медицина», «Історія», «Економіка».

Співвідношення навчального часу за видами діяльності: читання - 30%, пояснення навчального матеріалу і правил - 20%, розмовна самостійна мова - 50%.

Supérieur (високий)

Тривалість - 6 місяців (по 2 заняття на тиждень по 1,5 години кожне).

На цьому етапі слухачі проходять такі важливі теми, як умовний спосіб. Складні союзи. Умовні пропозиції та їх узгодження. Побудова прислівників. Особливості утворення множини та жіночого роду деяких іменників.

На цьому рівні слухачі починають дивитися мультфільми та фільми, розуміти їх зміст і записувати текст, вчаться розуміти французьку пресу. Читають тексти з сучасних французьких журналів, вчаться пояснювати зміст французьких слів на французькій мові, будувати свої висловлювання за типом опису, міркування, можуть підтримати розмову по різним темам.

Рівень відрізняється високою мовною підготовкою, відпрацьовуються навички біглою розмовної мови. Цей рівень передбачає освоєння практично всіх основних лексико-граматичних структур французької мови.

Співвідношення навчального часу за видами діяльності: читання - 10%, пояснення навчального матеріалу і правил - 20%, розмовна самостійна мова - 70%.